Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym MIROR można zwrócić w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Wszystkie zwracane produkty muszą znajdować się w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania - nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, muszą posiadać komplet oryginalnych metek, być czyste oraz pozbawione jakiegokolwiek zapachu np. perfum czy papierosów. Produkty można zwrócić bez podania przyczyny zwrotu, jednak będziemy zobowiązani jeżeli zdecydujesz się podzielić z nami tą informacją, pozwoli nam ona lepiej dostosować ofertę do potrzeb naszych klientów.

 

Zwrot towaru w 3 krokach. To proste!


1. Wypełnij formularz zwrotu.

Wypełnij formularz zwrotu Szczególną uwagę zwróć na czytelne uzupełnienie numeru konta bankowego, na który mamy zrobić zwrot i pamiętaj o podpisaniu dokumentu. Niestety DOKUMENTY BEZ PODPISU NIE MOGĄ ZOSTAĆ UZNANE.

2. Zapakuj i odeślij zwracane produkty.

Starannie zapakuj zwracane produkty tak, aby nie uległy zniszczeniu w trakcie transportu i wraz z formularzem zwrotu odeślij je na adres sklepu stacjonarnego MIROR: Mirosława Witala, ul. Dyrekcyjna 2, 40-013 Katowice.

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. MIROR nie ma możliwości przyjmowania przesyłek nieopłaconych ani płatnych przy odbiorze i nie zwraca kosztów wysyłki ani zwrotu. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub pocztą korzystając z opcji "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".

3. Poczekaj na zwrot środków.

Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy stan artykułów i dokonamy zwrotu kosztów zwracanych towarów w przeciągu 7 dni od daty przyjęcia zwrotu. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt przesyłki.

 


REKLAMACJA

1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji. Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie przyspieszy i ułatwi Ci proces składania reklamacji.

2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem.

Produkt i formularz wyślij na adres sklepu stacjonarnego MIROR: MIROR Mirosława Witala, ul. Dyrekcyjna 2, 40-013 Katowice

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".

3. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

 

W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami: shop@miror.pl 32 782 81 07

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl